Ezen az oldalon csak az elkészült torták és sütemények képeit teszem közzé, recepteket nem. A receptek feltöltését is megkezdtem, ezen az oldalon keresgélhettek a folyamatosan bővülő választékban: http://inci-receptjei.blogspot.com/

Figyelem! Újdonság! :-)
Verses meséim a http://incifincimesek.blogspot.com/ oldalon találhatóak.



2011. december 18., vasárnap

Karácsonyi sütik - 2011

Nálunk a bejgli férjem nagy kedvence. Anyósom inkább kalács jellegűt szokott sütni, én viszont úgy döntöttem, idén kipróbálom a hagyományos recept alapján. Nem okozott csalódást a recept, nagyon finom lett, és gyöngyörű márványos is. Persze nem csak a hagyományos diós és mákos töltelékkel csináltam. Összesen 16 félkilós rúd készült a következő töltelékekkel: diós, mákos, mogyorós, mandulás, kókuszos, csokoládés, zserbós, aszaltszilvás-gesztenyés.




Szomszédasszonyommal kipróbáltuk azt is, hogy habkarikát tudunk-e készíteni. Az első adag (a rózsaszín) nem lett tökéletes, valószínűleg nem kevertük elég keményre a habot. A második adag (fehér) viszont már tökéletesen sikerült.


Sütöttem még gyümölcskenyeret és csokis kekszet is. Ebben a szép nagy halomban a bejglik tetején mindegyik megtalálható.


Készült néhány fahéjas almarózsa is, ez maradék tésztából. Az almaszeleteket málnaszörpös vízben megfőztem, attól rózsaszínek, és úgyfektettem a tésztára, amit aztán feltekertem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése