Ezen az oldalon csak az elkészült torták és sütemények képeit teszem közzé, recepteket nem. A receptek feltöltését is megkezdtem, ezen az oldalon keresgélhettek a folyamatosan bővülő választékban: http://inci-receptjei.blogspot.com/

Figyelem! Újdonság! :-)
Verses meséim a http://incifincimesek.blogspot.com/ oldalon találhatóak.



2014. május 17., szombat

Rózsás muffinok

Ágota lánybúcsújára készítettem ezeket a rózsás muffinokat (készült kókuszos minikuglóf is, de azokat a múltkor már lefotóztam, úgyhogy ezúttal nem készültek róluk képek).
A muffin tésztája a kuglófom szokásos tésztája, megbolondítva süthető csokoládécseppekkel, és mindegyik muffin közepébe tettem egy fél sárgabarackot (fagyasztva volt itthon), úgy sütöttem meg őket. Amikor kihűltek, puncsos krémet töltöttem habzsákba, és egy nagy sziromcső segítségével rózsákat formáztam mindegyik tetejére. A lányoknak nagyon bejött. :)
A puncsos krém nagyon egyszerű volt: főzés nélküli puncspudingot kevertem tejszínbe, és úgy vertem habbá.









2 megjegyzés:

  1. Egyszerűen isteniek voltak!!! Lanybucsumrol azonnal beugrik a doboz, teli ezekkel a csodakkal és az izuk is itt van a számban. Már annyiszor el akartam kérni a receptet :-) Agota

    VálaszTörlés