Ezen az oldalon csak az elkészült torták és sütemények képeit teszem közzé, recepteket nem. A receptek feltöltését is megkezdtem, ezen az oldalon keresgélhettek a folyamatosan bővülő választékban: http://inci-receptjei.blogspot.com/

Figyelem! Újdonság! :-)
Verses meséim a http://incifincimesek.blogspot.com/ oldalon találhatóak.



2013. január 13., vasárnap

Csokis-kókuszos kalács

Férjem kérésére készítettem ezt a csokis-kókuszos kalácsot. Ez tulajdonképpen egy fonott kalács, ami úgy készül, hogy a 3 összefonásra kerülő tésztát először egyenként kinyújtom, majd rákenek a csokis-kókuszos krémet, összecsavarom, és az így nyert hengereket fonom össze. Mutatós és finom.

A recept:
Tésztát dagasztunk a következőkből: 75 dkg liszt, 5 dkg élesztő, 3 tojássárgája, 5 dl tej, csipet só, diónyi zsír. Hagyjuk megkelni, majd 6 cipót formázunk, amelyeket egyenként téglalap alakúra nyújtunk, a krémmel megkenjük, feltekerjük. 3 ilyen tekercset kell összefonni. Célszerű vekni formában sütni, akkor ilyen alakja lesz, mint a képen látható.
Az alap krém (én annyival módosítottam, hogy kókuszreszeléket kevertem hozzá): 20 dkg porcukor, 25 dkg margarin, 3 vaníliás cukor, 3 ek kakaópor, fahéj ízlés szerint, 3 tojásfehérje habja




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése