Ezen az oldalon csak az elkészült torták és sütemények képeit teszem közzé, recepteket nem. A receptek feltöltését is megkezdtem, ezen az oldalon keresgélhettek a folyamatosan bővülő választékban: http://inci-receptjei.blogspot.com/

Figyelem! Újdonság! :-)
Verses meséim a http://incifincimesek.blogspot.com/ oldalon találhatóak.



2012. június 21., csütörtök

Joghurtos málnatorta

Ma estére egy joghurtos málnatortát készítettem kérésre. Rég kínlódtam ennyit, mint ma. A hőségben (a lakásban 29 fok fölött a hőmérséklet) semmi sem akar úgy menni, mint egyébként. A hűtő nem bírja nagyon a strapát, és nem tud eléggé hűteni, a krém pedig nem dermed. Ennek közvetkeztében kicsit megrogyott a torta, én pedig meglehetősen elégedetlen vagyok a munkámmal.
A torta belsejében fahéjas piskóta van, a krém pedig joghurtos málnakrém. A díszítés rózsaszínre színezett tejszínhab, málnaszemek, menta és citromfű levelek, körben az oldalán pedig piskóta korongok.
Azt hiszem, kellene egy klíma...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése