Ezen az oldalon csak az elkészült torták és sütemények képeit teszem közzé, recepteket nem. A receptek feltöltését is megkezdtem, ezen az oldalon keresgélhettek a folyamatosan bővülő választékban: http://inci-receptjei.blogspot.com/

Figyelem! Újdonság! :-)
Verses meséim a http://incifincimesek.blogspot.com/ oldalon találhatóak.



2012. június 9., szombat

Eperdzsem

Imádom az epret, de mivel rövid a szezonja, és fagyasztás után kiengedve borzalmas az állaga, illetve a konzerv epernek ki nem állhatom az ízét, szerettem volna valamilyen módon konzerválni az ízét.
A hagyományos lekvárfőzéssel az a bajom, hogy sokáig tart, a lekvár túl édes a sok cukortól, és nem őrzi meg a gyümölcs valódi ízét. A narancsnál bejött az, hogy a narancshúsból zselésítővel készítettem lekvárt (vagy inkább hívjuk dzsemnek azt is), gondoltam, kipróbálom eperrel is. 5 rész gyümölcshöz adtam 1 rész cukrot, és az előírt mennyiségű zselésítőt. Meg kell mondjam, nem csalódtam. Csak egy a baj: nem lehet annyit készíteni belőle, hogy kitartson a következő eperszezonig. :-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése