Ezen az oldalon csak az elkészült torták és sütemények képeit teszem közzé, recepteket nem. A receptek feltöltését is megkezdtem, ezen az oldalon keresgélhettek a folyamatosan bővülő választékban: http://inci-receptjei.blogspot.com/

Figyelem! Újdonság! :-)
Verses meséim a http://incifincimesek.blogspot.com/ oldalon találhatóak.



2012. május 19., szombat

Kókusz kocka

Kókuszimádó lévén muszáj kókuszos dolgokkal kísérleteznem. Múltkor Anitáéknál ettem tepsis Raffaellot, ami nagyon ízlett. Ennek hatására kezdtem el ötletelni, hogy olyan tésztát használjak, amibe csak tojásfehérje kell, de a krém is kókuszos és így az egész süti hófehér marad. Mivel a pogácsához felhasznált tojássárgák után sok fehérje marad, így az a tészta, ami a tepsis Raffello alapja, pont megfelelőnek tűnt.
A krém főzött kókuszkrém, amihez aztán tejszínhabot és zselatint adtam, hogy könnyű de jó tartású legyen. A sütit felkockáztam és bevontam csokival a kockákat. Már gondolkodom a következő variáción: kis gömb alakú hógolyókat fogok majd készíteni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése