Ezen az oldalon csak az elkészült torták és sütemények képeit teszem közzé, recepteket nem. A receptek feltöltését is megkezdtem, ezen az oldalon keresgélhettek a folyamatosan bővülő választékban: http://inci-receptjei.blogspot.com/

Figyelem! Újdonság! :-)
Verses meséim a http://incifincimesek.blogspot.com/ oldalon találhatóak.



2012. június 9., szombat

Kürtőskalács

Van egy mini gyrossütőm, és elnézve, ahogy forog a gyros hússal, grillcsirkével, vagy saslik pálcákkal, rájöttem, hogy van még egy alternatív felhasználási módja: kürtőskalácsot is lehetne vele sütni. Lehetne... ha lenne formám is hozzá. Nem tűnik bonyolultnak, egy csonkakúp kell, középen kifúrva, ami hús helyett ráhúzható a nagy nyársra. Keresztapám megígérte, hogy esztergál nekem egy ilyet, és meg is tette, sőt, egy helyett mindjárt kettő formát kaptam tőle. Szóval ezúton is örök hálám neki, és biztos lehet benne, hogy sütök neki kürtőskalácsot az általa készített célszerszámmal :-)
Mivel ma nagynénémék jóvoltából ideértek a formák (köszönet nekik is a szállításért), egyből nekiveselkedtem, és kipróbáltam, vajon mit tudok összehozni. Az biztos, hogy a feltekerést még gyakorolnom kell. A képek magukért beszélnek, de azért azt elárulom, hogy kívül roppanós, belül puha lett az eredmény, pont, ahogy a nagy könyvben meg van írva :-)




Még a sütés előtti állapotban:


 És sütés közben:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése