Ezen az oldalon csak az elkészült torták és sütemények képeit teszem közzé, recepteket nem. A receptek feltöltését is megkezdtem, ezen az oldalon keresgélhettek a folyamatosan bővülő választékban: http://inci-receptjei.blogspot.com/

Figyelem! Újdonság! :-)
Verses meséim a http://incifincimesek.blogspot.com/ oldalon találhatóak.



2012. június 29., péntek

Biliárdos torta

Unokahúgom születésnapjára készült ez a torta, egy szeletke biliárd asztallal, a két végső golyóval, dákóval, és az általam csak "hegyező"-nek titulált krétával. A torta belül tejszínes-joghurtos krémmel, banánnal és ét- illetve fehércsoki reszelékkel van feltöltve. Elsőre bizarrul hangzott a joghurtos-banános sztracsatella, és nem igazán tudtam elképzelni az ízkombinációt. De összességében egészen jó lett, még annak ellenére is, hogy a banán ízét ki nem állhatom. :-)








2 megjegyzés:

  1. szia!meg szeretném kérdezni hogy ezt a tölteléket pontosan hogy is csináltad?le írnád nekem?előre is köszönöm!
    szia :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Maryann!
      Nem volt bonyolult, íme:
      Két nagy pohár natúr joghurtot beleöntöttem egy konyharuhával kibélelt szűrőbe, és egy tálra tettem a szűrőt, majd be az egészet a hűtőbe. Hagytam 3-4 órát állni, hogy kicsöpögjön a joghurtból a felesleges nedvesség, és csak a krém maradjon. Ízlés szerinti mennyiségű porcukrot (nem szabad túl édesre) felvertem 6 dl tejszínnel, hozzáadtam a sűrű joghurtkrémet, abba jött a csokoládé reszelék, majd a felkarikázott banán.
      Remélem, kipróbálod! :-)
      Üdv: Inci

      Törlés