Ezen az oldalon csak az elkészült torták és sütemények képeit teszem közzé, recepteket nem. A receptek feltöltését is megkezdtem, ezen az oldalon keresgélhettek a folyamatosan bővülő választékban: http://inci-receptjei.blogspot.com/

Figyelem! Újdonság! :-)
Verses meséim a http://incifincimesek.blogspot.com/ oldalon találhatóak.



2012. június 3., vasárnap

Epermisu - vagy valami más?

A neten számtalan epermisu, vagy epres tiramisu recept található. Viszont eszembe sem jutott, hogy körbenézzek, inkább improvizáltam valamit. Anyósoméktól kaptunk egy doboz epret, és mivel előtte vettem is egy fél kilót, gondoltam, kezdeni kellene valamit vele. Persze imádom magában megenni is, de most valami epres desszertre vágytam. Az epreket a tisztítás után felforraltam, pürésítettem, és átpasszíroztam. Az epervelőből étkezési keményítővel sűrű krémet főztem, és babapiskótára öntöttem. Kicsi kakaópor, és voilá, az eredmény (főképp a tömény eper íz, a látvány nem annyira) egyszerűen fantasztikus:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése