Ezen az oldalon csak az elkészült torták és sütemények képeit teszem közzé, recepteket nem. A receptek feltöltését is megkezdtem, ezen az oldalon keresgélhettek a folyamatosan bővülő választékban: http://inci-receptjei.blogspot.com/

Figyelem! Újdonság! :-)
Verses meséim a http://incifincimesek.blogspot.com/ oldalon találhatóak.



2014. május 24., szombat

Esküvői torta cseresznyevirággal

Ágota és Gábor esküvőjére készítettem ezt a négyemeletes esküvői tortát. Ez volt az első ilyen nagy munkám, ezért nagyon izgultam, de egészen jó lett a végeredmény. A torta ízesítése lentről felfelé haladva: chilis-cseresznyés csokoládéhabos torta kakaós piskótával, sárgabarackos túrótorta, Eszterházy torta, tejszínes-gesztenyés torta meggyel.
A borítás vajkrém és fondant, rajta kézi készítésű cseresznyevirágokkal (úgy 180 darab borítja körben a tortát. A cseresznyevirágokat is én készítettem tragant masszából, ételfestékkel festettem őket festékszóró pisztoly segítségével.









2 megjegyzés:

  1. Ú, most vettem észre, hogy feltetted! Olyan jó újra látni! Nekünk volt a legszebb esküvői tortánk a világon! <3 Ágota&Gábor

    VálaszTörlés