Ezen az oldalon csak az elkészült torták és sütemények képeit teszem közzé, recepteket nem. A receptek feltöltését is megkezdtem, ezen az oldalon keresgélhettek a folyamatosan bővülő választékban: http://inci-receptjei.blogspot.com/

Figyelem! Újdonság! :-)
Verses meséim a http://incifincimesek.blogspot.com/ oldalon találhatóak.



2011. december 10., szombat

Cukormáz csipke templom

December elején arra gondoltam, hogy mennyire jól mutatna egy cukomáz csipkéből készült templom, ami köré odatehetem a mini betlehemet és a fenyő formájú gyertyáimat. Találtam sablon, ami alapján nekikezdtem a dolognak. Bár bonyolultnak látszik, nem az, csak rácsvonalakat kell húzni cukormázból, aztán ha megszáradtak a rácsok, össze kell ragasztani őket. Tehát ahogy mondtam, nem bonyolult, viszont ennek ellenére nehéz, mert annyira kényes és törékeny, hogy elég egy rossz mozdulat.
Az én templomom eddig az állapotig jutott mindössze. Ugyanis akkor, amikor a tetejét próbáltam rátenni (amire a templom mellett lévő kis tornyocska került volna), és a férjem igyekezett ebben segíteni, sajnos a nagy igyekezettől az egész összeomlott. Újra nekiállni pedig nem voltam hajlandó. Szóval eddig jutott a dolog, gondoltam ezt azért megosztom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése