Ezen az oldalon csak az elkészült torták és sütemények képeit teszem közzé, recepteket nem. A receptek feltöltését is megkezdtem, ezen az oldalon keresgélhettek a folyamatosan bővülő választékban: http://inci-receptjei.blogspot.com/

Figyelem! Újdonság! :-)
Verses meséim a http://incifincimesek.blogspot.com/ oldalon találhatóak.



2011. december 26., hétfő

Karácsonyi narancsos csokitorta

Természetesen egy karácsonyi ebéd nálam nem lehet teljes desszert nélkül. Az idei évben karácsonyi ajándékként narancslekvárt és mézeskalácsot készítettünk. Arra gondoltam, hogy a narancslekvárt felhasználom, hogy ezúttal azzal ízesítsem csokoládétortámat a szokásos baracklekvár helyett. Szóval ez egy fahéjas-narancsos piskóta csokoládéhab krémmel és narancslekvárral. Díszítésnek egy kis maradék cukormázat használtam fel (a mézeskalácshoz túlméreteztem a díszítéshez való mennyiséget), amiből elkészült a pingvinek jégtáblája, karácsonyfája. A pingvineket a levágott piskóta darabokból faragtam ki, és csokoládéba mártogattam, a csőrük és a talpuk színezett fehércsokoládéból van.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése