Ezen az oldalon csak az elkészült torták és sütemények képeit teszem közzé, recepteket nem. A receptek feltöltését is megkezdtem, ezen az oldalon keresgélhettek a folyamatosan bővülő választékban: http://inci-receptjei.blogspot.com/

Figyelem! Újdonság! :-)
Verses meséim a http://incifincimesek.blogspot.com/ oldalon találhatóak.



2014. december 27., szombat

Mézes torta

Keresztapámat utólag tudtam felköszönteni születésnapja alkalmából, mert csak karácsony után tudtunk hazamenni. Egy mézes tortát sütöttem neki, aminek a lapjai mézeskalács tésztából álltak, és forró vaníliapudingos krémmel töltöttem meg (ettől a lapok remekül megpuhultak), habzsákkal, tejszínhabbal díszítettem ki.
A karácsonyi ajándékba kapott ételfestékes fotónyomtatóval nyomtattam rá a dekorációnak szánt fotót. Sajnos a tortáról párom telefonnal készített csak fotókat, amiket aztán egy véletlen manőver sikeresen törölt. Így csak azt a fotót tudom megmutatni, amit kinyomtattunk és kör alakúra vágva a tortára helyeztünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése